Friday, August 6, 2010

august

special for u all...
:(:(:(:(:(:(....
cuaca kat luar mendung seperti hati ku yang mendung......hati ku sayu.... aku menanti panggilan dan masej dari seorang insan yang aku rindui...erm.... aku merindui insan yang amat ku sayangi.. EMAK..
itu adalah salah seorang insan yang amat aku sayangi...
baru2 nie mak aku accident... nk kata teruk x jugak and nk kata x teruk x juga.. hati ku benar2 risau..
nk pulang ke kampung... duit tinggal cukup2 aje...hurm.. hanya telefon and mesej aje menjadi perantaraan kami...
tidak ku lupa kan kepada insan yang aku cintai...erm.. aku risau and menunggu satu berita yang amat penting...
tempat dimana si dia akan di tukar kan...
aku resah, sayu, sedih...
aku takut kami akan berjauhan...walaupun sekarang mmg kami berjauhan.. namun.. e2 la tidak menjadi hal kerana... dia masih dalam semenanjung malaysia...
TAPI...lau die di tukarkan ke kuching... mcam mana....bila aku dapt bertemu lagi.. 6 tahun lagi.. owh...
INI TIDAK MUNGKIN...
aku x snggup.... 
kerana walaupun sekarng die di kedah... tapi die boleh lagi pulang ke kg..
TAPI...lau die di KUCHING..
APE harus aku buat.................
TULONG...........................:(:((:((:((


No comments:

Post a Comment

bual bicara korang