Sunday, September 5, 2010

26 ramadhan

secebis kata-kata harian

salam..semua... ari nie saya dan kawan2 saya kuar menuju ke seremban parade, jusco dan bazar ramadhan kat ampangan...

bertolak pada jam 2.30.....dengan berlima..huhu...
destinasi pertama adalah seremban parade.... menolong kawan saya memilih baju raya..cian dia... terlampau bz dengan assgnment...sampai x sempat nak fikir baju raya,...
jafi kita orang pun pergi la teman die beli baju raya...
huhuhu..
semasa dah siap pilih dan semasa berlegar2 di ruang legar di seremban parade...saya terserempak dengan adik ipar sya...huhu...

pas2 ke jusco....
erm..
biasa la..test kasut..sambil2 2 kawan saya nak cari baju tshirt...

pas2 pergi bazar yang amat sesak situasinye...tapi best...
huhuhu..( mcam puasa aje)

pas2 balik... ape2 pun terima kasih.... sayang korang semua..hehehe

2 comments:

bual bicara korang