Friday, September 3, 2010

my day..

secebis kata-kata harian

selamat menyambut hari raya pada minggu depan...
dikesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada semua  kawan2 saya yang kenal atau yang tidak mengenali saya tapi saya mengenali mereka.....

maaf lau sepanjang pengenalan kita saya ada membuat anda tersinggung...
harap dimaafkan sekiranya kata2 saya ada membuatkan anda2 semua kecik hati...
jauh hati.....makan hati...sakit hati... and semua yang berkenaan dengan hati harap dimaafkan...

dikesempatan ini juga saya ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada kuaga saya and sahabat handai yang tercinta di kolej and di rumah and di sekolah...

maaf zahir dan batin....



1 comment:

  1. camat ary raya jugak kat kamu
    maaf zahir dan batin...

    nk mntak maaf klu slame kite bkwn nie ain ade sakitkn aty mas k
    ain mnta maaf ea....

    ReplyDelete

bual bicara korang