Monday, October 4, 2010

sukenyeeeeeeeeeeeeeeeee...

secebis kata-kata harian

pada hari ahad yang lalu saya telah mengeluarkan diri saya bersama cik ain untuk pergi menjemput kawan2 dan kakak saya di ktm batang benar kerana mereka baru sahaja tiba dari rumah nani..sb ari sabtu rumah nani ada open house...hehehe...( mff x dapat menghadirkan diri)

kami jemput dieornag kerana ingin pergi mandi kat pd... hehehe (berjalan lagi)
setibanye kami semua disana.. mereka2 yang ingin mandi laut 2.. trus tukar baju di tempat yang telah  disediakan dan terus terjun ke pantai port dickson 2..hehehe...

selepas satu jam mandi mereka2 semua naik ke darat dan buat penyu kat pasir.. cantik la jugak dan ade la jugak nampak betuk penyu..hehe..
pas2 mereka2 semua pergi basuh diri mereka dengan air bersih di toilet.. senang cerita mandi la.. mandi dengan air bersih kenakan cas sebnyak rm 1.00 dan buang air dikenakan cas sebanyak rm0.50..

selepas dah siap semua kita orng amik gambar dan lepas 2 bertolak ke labu rumah madam kita orng... kita orng sampai kat sana dalam pukul 7 masa sampai 2 terserempak dengan classmate kita orang yang lain..  
selepas makan kita orng bertolak dalam pukul 8  dan menuju ke tesco nak cari barang rumah.. selepas abis shopping kat tesco kita orng pusing2 sbb ade lagi 2 jam sewa kete.. pas pusing2 2.. kita orng balik kolej dalam pukul 12.. (sekali lagi terpulang lewat hehehe)

pas 2 masing2 naik rumah dan mandi dan tido.........
penat sangat...tapi seronok sbb dapat kuar dengan korang..hehehehe.. t lau ade masa dan ade waktu serta ruang yang menizinkan saya nak kuar lagi dengan kamu2 semua.. 
thanks a lot.. 

LUV U ALL....

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang