Saturday, October 16, 2010

that day

sedih sedih sedih sedih...
nangis nangis nanagis nangis nangis...
masalah masalah masalah masalah...
hampa hampa hampa hampa hampa...
kecewa kecewa kecewa kecewa....

kenapa semua nie hadir saat aku sedang bergembira....
mengapa semua nya terjadi...
bilakah semua nie nak berakhir....
apakah nie kerana kesalahan yang aku buat sama ade sengaja atau tidak..

kenapa perlu ade semua nie...
dimana bahagia aku...
dimana orang yang amat aku sayangi...
mengapa orang yang aku sayang akan pergi meninggalkan diriku..

bagaimana semua nie boleh berlaku...
ape salah dan dosa aku pada orang disekeliling aku...
ape die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sungguh aku x mengerti atas ape yang berlaku...
kenapa selalu aku yang menjadi magsa setiap kesalahan diri sendiri dan kesalahan orang lain...

kenapa x ade sape nak faham dan x ade sape cuba nak faham tentang ape yan aku nak, ape yang aku suka, ape yang aku sayang, ape yang aku bahagia...
kenapa jadi camnie....

aku amat merindui saat manis kita bersama walaupun kenangan nya tidak banyak...
kenapa aku bergitu kedil dimata korang..
kenapa aku dianggap seorng yang lemah, lembik dan x matang dimata korang..
mengapa aku terus terusan dilayan macam budak kecik..
kenapa segala keputusan aku x pernah diperdulikan..
kenapa setiap uondak tanduk dan segala ape yang aku buat tidak pernah mendapat restu dari sesiapa yang aku sayang...

mengapa hidup nie terlalu bnayak cabarannya..
mengapa...mengapa..
MMMMMEEEEEEENNNNNNGGGGGAAAPPPPPAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...




3 comments:

  1. kamu sbar je la ea...
    Allah xkn bg dugaan kat hamba-Nya 2 klu die xsnggup nk hadapi nyer...
    Allah bg kamu dugaan 2 sbb Die tau kamu bleh tangani dugaan 2 ngan baik...insyaallah..

    ReplyDelete
  2. Sabarlah wahai teman...
    Tabahkan hatimu mengahadapi dugaan dari Yang Maha Esa
    Pasti suatu hari nanti, ada sinar kegembiraan yang menanti dirimu..
    - adikmu hilly sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu-
    :)

    ReplyDelete
  3. erm...selagi saya boleh tabah dan sabar saya akan cuba buat....
    time kasih sbb ade di saat saya amat memerlukan kamu2 semua..... harap2 lau pas nie kita akn kekal bersahabat sampai ke akhir hayat saya.. insyaallah...amin

    ReplyDelete

bual bicara korang