Tuesday, December 21, 2010

kalau la masa leh berputar....


erm....
ape ek nak tulis...

rindunye nak kembali pada hari dan bulan2 kita2 semua happy, gumbira dan wat perkara giler2..

rindu nak kuar sama2
pg shopping sama2
makan kat food court jusco sama2
makan ice cream McD sama2
makan ABC sama2
makan cendol sama2
mandi kat pantai sama2 ( walau pun saya x mandi)

saya nak semua 2 belaku sakali lagi..
saya nak kamu2 semua sentiasa dekat dengan dri saya
saya nak kamu ingat diri saya ( walaupun mulut saya sentiasa bercakap apabila dlm kete)
saya nak kamu semua jangan lupa diri saya..

saya gembira kamu semua jadi sahabat saya..
saya bersyukur saya di kurniakan sahabat seperti kamu semua yang melayan kerenah saya..

thanks yunk..
i luv u more than my self...


2 comments:

  1. i luv u 2 yunk...
    u ar the best part of my fren that i had...:))

    ReplyDelete
  2. i love u too from cik hilly yg chomey

    i love both of u and u are very very very bestfwen i've ever had in my life!

    ReplyDelete

bual bicara korang