Friday, December 24, 2010

sunyi sepi

sunyi aje hari nie...
x ada dengar bunyi motor, kereta....
yang ada hnya lory antr barang kat bawah blok aje....

nak wat ape ek..??????????
TIDO!!!!

bosan la asyik tido aje... ape nak wat nie...
nak kuar.....?????????

erm...duit x ada...
kete????????????

lagi la x ada....
nak jalan2 kat kolej nie....
ape.. x cukup lagi ke jalan2 pergi kelas.......

hurm.....duk dalam umah aje la..kerusi, meja,tv, laptop, gmabr, loker dan semua barang aku pandang...
sampai aku rasa barang2 2 pandang aku.....

huh....
lau la sekarng nie masih cuti sem..kan leh ikut mak den pergi makan angin kat kedah...

huhuhu..... x acinyeeeeeeeeeeeeeeeeee........................
buhsan nie.........

tolong la bagi saya tips untuk saya hilang kan rasa bohsan nie...
nak wat mr.A mood lum datang nie...
nak wat persediaan exam...???
sem nie mana la ada exam!!!!!!!!!!

some one please help me.....

6 comments:

  1. mas amik project management ea?hehe..
    heaven nyaaaaaaaaa xde exam!tp assignment die pasti menggegarkan segala otot2 badan kan?hehe:D
    ok lah tu ade gak tv, umah mas ni dah la ddk 2 orang je..pastu tv pon xdek.dah bosan pandang laptop, borak2 ngan housemate..dah bosan yg tu pandang dinding..tu je ulang2..haha:D
    kalau kamu bosan2 meh la dtg umah ni..tolong lipatkan baju yg bersepah atas katil saya tu!ahhha:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    ah'ah..
    xsgnment die pasal rfid aje..
    agak susah jugak la..
    nasib baik satu assgnment aje..

    baju mas pun x berlipat lagi..
    hehehe..
    malas la..
    dah x tau nak wat ape nie..
    bosan tahap cipan..
    huhuhuhu..

    ReplyDelete
  3. haahhah...erm sy thu cara yg bley hlang'n kebosanan kmu ialah apa kata kmu menari ker? berjoget ker? karoeke ker? berlari 1 umah ny ker?
    hahahahah...kmdian diulang2 lg aktiviti itu ya...hahahah
    - penghuni umah SI010401 bilik no.3-

    ReplyDelete
  4. 1 ja asemen??wah besttttttttt nya..huhu..
    ktrg dlu dua..azab gila!huuhuhu~

    ReplyDelete
  5. a'ah satu aje..lagi pun short sem...
    alu die bagi dua x ke haru kita orng nie...
    hehehe...
    tapi xsgnment nampak aje satu..
    tapi susah..
    pasal rfid...
    huhu pening kepala den....
    :(:((

    ReplyDelete
  6. hahaha..menari....??
    t saya menari or berjoget betul2 t kamu jugak yang terkejut....

    huhuhu....
    nanti kan ada tarian yang belumm orng wat saya dah wat dah...

    silap2 kena antar kat hntr kat rumah orng sakit jiwa...
    hahaha:))

    ReplyDelete

bual bicara korang