Sunday, January 23, 2011

lahir dari hati...

(harap mf entry diatas agak skema ayatnya..)
sunyi sepi x tau nak wat ape...
hati ini merindu pada mereka2 dan sekalian2 yang pernah hadir secara langsung dan tidak langsung dalam hidup saya..

saya rindu diorang semua like orng gilak..
dah x tau ape lagi perumpamaan yang sesuai untuk meluahkn perasaan di hati nie..
( awat skema sngt ayat nie..)

ape2 pun di sini saya ingin membuat satu pengakuan yang tulus, ikhlas dan jujur sejujunya dari hati saya..
saya amat menyanyangi korang semua...amat mengasihi korang semua, amat merindui korang semua...
harap2 ada peluang dan masa, waktu dan ketika, bulan dan hari untuk kita berjumpa ramai3 dan bersembang dan berbual dan berkongsi cerita...

saya doa kan korang2 success di dunia kamu sekarang dan berjaya di dunia dan akhirat...
insyaallah seandainya ada jodoh dan pertemuan kita akan bejumpa dan hang out ramai3..dan wat activiti yang gilak2..hehehe...T_T..

(gmbr dalm laptop sendiri x dapt upload....:D... nie guna laptop housemate nak update..mf ye.. t ada masa saya upload calon2 yang berkenaan..)



No comments:

Post a Comment

bual bicara korang