Monday, January 17, 2011

tiada hala tujuan..

setelah ape yang berlaku...
adakah kita akan akhiri hubugan kita dgn pepisahan..
kenangan hidup kita suka dan duka akan dilupakan begitu sahaja 

setiap saat dan detik yang aku rindui tepaksa aku halangi...
setiap kali kau ucapkan kata putus...
diri ini menjadi lemah dan x berkata ape2..

kenapa setelah bnyak halangan yang kita lalui..
kau racuni dengan keegoan mu...
kenapa tidak pernah sedikit pun kau berfikir untuk diri ku..

setelah ape yang kita lalui..
aku tidak pasti dan tidak mengerti
adakah selama ini kau mencintai, menyanyangi aku, dan mengasihi diri seadanya..
kenapa setelah apa yang aku berikan..
kau balas dengan ego mu yang setinggi gunung himalaya...

tidak kah kau trfikir hati ini sakit setiap kali kau calarkan dngn kata2 mu yang kasar..
mengapa aku seperti merasa yang selama nie aku hnya bertepuk sebelah tangan..
diri ini terlalu terluka sehingga ingin mnyendiri..
diri ini ingin pergi dari hidupmu..
diri ini tidak mahu dilukai lagi..
diri ini rasa terhina setelah ape yang dirimu katakan kepada ku..

namun jauh disudut hati...
diri amat menyintai..
amat mengasihi
amat menyanyangi dirimu..

mengapa kau x pernah nak faham kehendak jiwa dan hati aku..
kenapa dirimu x pernah ambik kisah dengan ape yang aku hajatkan..
mengapa kau x pernah bersabar dengan hubungan ini..
perlukah mengungkit segalanya....
perlukah!!!

hati ini ingin bahagia..
namun jiwa ini merana, sengsara, terseksa..
pernah kau berfikir tntang diri ku setiap detik dan setiap saat..
kenapa semua berakhir camnie..
kenapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


6 comments:

  1. yunk2.... relax yer....
    ini sume lumrah kehidupan....
    kejap naik n turun....
    walaupun ape pun yg berlaku! ko kena tabah.... beranikan diri untuk tempuh dugaan yg menimpa dirimu....aku tau bukan senang...tapi try....
    just try ur best my dear.... i knw u can do it.... selama ini ko da bersabo...sabo la skit g.... wish u best of luck....
    ingat walau ape pun yg berlaku
    aku sebagai kwn mu tetap di sini untuk mu.... (*_*)....

    ReplyDelete
  2. sabarlah wahai teman dengan segala ujian yang kamu terima ini..InsyaAllah pasti kamu akan menerima sinar kebahagiaan suatu hari nanti..tabahkanlah hatimu wahai sahabatku
    -hilly-

    ReplyDelete
  3. kak mas. nape nie kamu? entry sedih jek. jangan sedih2 k.

    rindu nak bising2 ngan kamu n mama kat rumah!

    ReplyDelete
  4. miss frozen ais: erm..yer aku tau.. tapi nak tnggu 2 terlalu lama...

    hilly: yer akk tau.. akk harap sinar bahagia itu muncul dalam masa yang terdekat..dan sinar e2 biarla memuaskan hati semua orng yang akk sayang di dunia nie..amin..

    ika: erm.. biasa la masalah umah tngga..cuma kali ini melibatkan mak saya yang smpai sakit kepala memikir kan hal saya...
    rindu kat kamu juga...
    rindu ngn suara kamu yang nyaring..
    hehe:)

    ReplyDelete
  5. owh. besala. masalah mmg tak penah habis kalau nak difikirkan. tapi jangan la terlalu fikir k. kena jugak kesihatan. hehe. :D

    rindu jugak nak nyaring kan suara kat sc01.hahaa

    ReplyDelete
  6. eka:hehehe...x pe2 t ada jodoh kita jmpa k..
    kita pgi nyaring kan suara kat tmpat yang lain..ok..
    insyaallah.....:D

    ReplyDelete

bual bicara korang