Tuesday, March 29, 2011

di tag oleh *dak tecik* :D

baik la tag kali ini berasal dari NURATIKAH...
ok kawan2 kita x payah membuang kan masa.....
mari kita skodeng soklan2 nye.....

 1. adakah anda rasa anda hot.

erm..x pernah rasa hot pun skrng nie sbb duk kat library....sejuk ada lah...hahaha...

2. upload gmbr wallpaper/pic yang anda guna sekrang.

nie la wallpaper yang den guna sekrng nie..kihkih...

3. cerita pasal gmbar..

saya suka gmbar nie ia mempunyai seribu satu kenangan bersama mereka2 yang saya sayang..
gmbr nie diambil semasa saya dala  perjalanan ke melaka..

4. bila kali terakhir anda makan ayam..

entah la...x ingt la..
rasa macam minggu lepas aje....tapi x ingt hari ape...
hehehe...:D

5. lagu terakhir yang anda guna.

lagu avril lavinge...
"what the hell"
best lagu nie...

6. ape yang anda wat semasa menyelesaikan tag ini..

erm..ngh wat storyboard sebenarnya..
tapi ketemu ngn jalan buntu jadi saya edit la blog saya..hehehe

7. selain nama sendiri, anda dipanggil ape.

cik senah ( yang tertentu)
mas.
wida
mok da
ayang (yang tertentu)
darling (yang tertentu)
yunk( yang tertentu)

8. tag 8 orng.
mak ai..bnyaknye...
mari tngok sape yang kena...


ok dah jawab dah..rasa cam dah cukup kot 8 orng..

9. siapakah no 1 anda (merujuk pada soklan no 8)

ala...no 1 aje ke.. 2 x leh.. tapi saya nk jawab 2..hehehe...
erm..cik ain dan ipah...sbb dieorng orng yang rapat ngn saya
 dan senang nk komunikate ngn die orng...

10. katakan sesuatu dengan no 5(merujuk kepada soklan 8)

jom kita berkawan..hehehe

11. orng no 3 berhubung dengan sape..(merujuk soklan no 8)

erm..no answer...hehehe

12. bagaimana pula no 4.(merujuk soklan 8)

entah la.. ok aje..

13.pesanan buat no 6 (merujuk soklan 8)

lain kali blog 2 buat la untuk dikomen..dan rajin2 la tolong sya sem nie..kihkihkih..

14. kata2 cinta untuk no 2. (merujuk soklan 8)

sayang kamu sngt2... chayok untuk sem nie...

15. adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan.( merujuk soklan 8)

erm..entah la..den x reti nk cakap2 psal persamaan nie...hehe..

16.berikan 5 perkara yang anda tahu tentnag orng yang anda tag no 1.(merujuk soklan 8)
-manja-
-baik-
-suka tolong orng-
-lau marah akn diam-
-seorng kawan yang baik-


17. persamaan antara kambing dan lembu.

berkaki 4 dan makan rumput.hehe..

18. apekah perasaan bila menjawab tag nie.

erm..suka..lain kali tag saya lagi yer....
hehe..

19. gay or les..

mak oi...
mesti la normal... kahkahkah..

*harap maaf yer..tag di atas telah di tanbah dan diubah suai adalah ini kerana terdapt sedikit ganguan dan masalah teknikal semasa menulisnye semalam..harap maklum.. laporan ini dibawakan khas dari linrary lagenda...hahaha*


2 comments:

  1. kak mas!
    sori2.act ada lg soklannya. saya terlepas pandang. kalau rajin continue buat ok. sayang kamu! :P

    ReplyDelete
  2. hah..
    tertinggal...
    camne nie dak tecik.. takpe2....t saya continue..ok... anyway thanks for tag..yer..

    ReplyDelete

bual bicara korang