Monday, March 14, 2011

sem lepas..hehehe...

hai cemua...
ok....citer kali nie pasal housemate den.....

pada cuti sem yang baru2 nie cik som aka cik hilli telah ikut saya pulang ke kg..
mmg syok tngok orng masuk kg nie...
ala2 jakun gitu..
pas 2 mandi lak air perigi..kihkih... 
mmg sejuk la...
nak2 pulak cuaca masa 2 asyik ujan aje...
nasib baik x ada katak..hahaha...

kita orng naik bas pada pukul 4.30 ptng dan smpai kat kg saya dalam kul 10.30 mlm...
masa smpai kat umah 2 ari dah malam so..x ada ape2 activiti sngt la...

besoknya saya ajak cik hilli pgi umah atok saya...jalan2 n pusing2 kat sana...
seronok gak sbb tngok orng bndar naik moto...
hehehe..lawak2....

pas2..dalam masa duk kat umah saya 2...tertiba ada satu ari 2....
mulut cik hilli bengkak dari bngun tido...
saya yang tido sebelah nie ok aje..die tertiba aj bngkak...
pelik2...
*nth2 tido x basuh mulut pas makan..
kahkakah...*

dan dalam masa esok die nak pulang kl...
saya bawak die pusing2 bndar kuantan..
dan gmbr2 di bawah 2 la buktinya..kihkih....





nie adik den ngn kawan die....
teka yang mana satu adik den..kiri or kanan..
heheh....(sempat ag wat teka teki..)


sekian...

ops sorry cik som..terpecah rahsia lak..
kahkahkah....

6 comments:

  1. haissshhhhh, kureng asam btol cik senah ny tau, ada ke pulakk den ny dktanya cik som..kot iyepn jgnla bgth org nme glamour sy...malu+saham sy jatuhla nti..heheeh

    ReplyDelete
  2. kak mas! tak bawak saya jalan2 pun! :(

    ReplyDelete
  3. eka:
    datng la umah akk..t akk bawak g jalan2.. and beli gula2 0.10...

    hehehe...

    ReplyDelete
  4. hehehe...lorh best nyer... masa aku xg pun... sedih(sob2..) hehehe....

    ReplyDelete
  5. miss frozen ais:
    bukan x nak bawak..tapi kau tau kan keadaan kewaangan kita pada masa tersebut..

    t ko datng ag aku bawak ko tawaf satu pahang..bukan satu kuantan tau..hahaha...

    :D

    ReplyDelete

bual bicara korang