Saturday, March 12, 2011

Senyum Paling Ceria :D


mff yer kamu sbb lambat balas...
bz ngn cuti..hehehe...

ok2...
contest nie dari blog cik namee (tekan kat nama die okey)
dan saya tau dari blog cik nurul ain
terima kasih kepada cik nurul ain kerana telah mentagkan saya kedalam contest nie..

mmg cik namee nie comel orng nye....
hehehehe...
owkey2 cukup2..jangan bodek2..hehehe...

1.Follow blog namee nie untuk sentiasa update dengan perkembangan contest nie


2.buat satu entry yang bertajuk senyum paling ceria


3.kemudian letak la banner contest nie kat sidebar sekali


4.letak banner di atas didalam entry anda dan link terus ke entry contest nie


5.muat turun gmabr dan ceritakan mengapa anda gembira didalam gmbar tersebut...amik kata yang mudah2 aje... ex: saya gembira sbb baru dapt hadiah...:D


6.dan jangan lupa letakkn link anda diruangan komen :D


7.akhir sekali tag 3 orng rakan blogger anda dan pastikan dieorng tau okey :)

baik la... untuk contest kali ini saya normaswida akan mempetaruhkan 
gam....................................bar.......
INI.....hehe..

gambar ini diambil semasa mas kat kampung dan dalam perjalanan keluar untk bawak cik hilli berjalan2 disekitar bandar kuantan...
waktu itu tngh hujan tapi nak kuar gak sbb nak bawak kawan g jalan..ye la selalunya mak x lepas..tapi kali ini lepas.. alhamdulillah...hehehe...

3 orng rakan blog yang saya nak tag adalah
cik yanie....
cik nurul ain....
kak qaseh elyanas....

^jom kawan2 yang lain joint sekali contest ini okey..^

sekian..

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang