Thursday, March 31, 2011

*show me ur bff contest*

yeay2...
maswida joint contest ag..hikhik...
suke2....

contest nie berasal dari nurulbadiah..dan telah di tag oleh cik ecah dan sekali gus mentagkan cik ain dan cik ain pun tag saya..hikhik...

the contest is show me ur bff contest..
(tekan kat gmbar die or url die untuk pgi kat blog die yer...)

cik nurulbadiah anda sngt comel dan cantik..
sebenarnye kawan nie adalah satu hubungan yang terjalin melalui satu perasaan sayang, kasih, senang memahami dan sentiasa ada dalam masa susah dan senang..
kawan nie adalah satu hubungan yang indah kerana ia disirami dengan gelak tawa, suka dan duka dan tangisan..
sahabat juga orang yang penting dalam hidupkita selain keluarga dan insan yang kita kasihi..
nak cari sahabat yang betul2 faham kita agak susah..
sbb belum tentu sahabat yang kita kenal t boleh setuju atau beri nasuhat dan pendapat tntang ape yang kita wat dalam hidup kita..

alhamdulillah mas telah dikurniakan sahabat yang sekepala ngn mas..
mas zaman sek x ada kawan rapat..
bila masuk kolej dan kenal mereka2 nie semua..
mas rasa sayang sngt..
sayang yang melampau2 la..

ok..
mereka2 yang menjadi dan sudi hadir dalam hidup mas ni la die..


ok..nama die siti sharifahh binti abdul jabbar..
die nie pendiam bukan macam saya kecoh..hehe..
suka usik dan kacau saya..
die kawan fist yang saya kenal kat cnie selama 3 tahun..
masa kenal die 2..
mmg rasa nak kawan aje die..
die nie x suka cari pasal ngn orng  dan ape sekali pun orng wat kat die,, 
selagi die leh sabo.. die akan sabo aje..
dan umo die muda setahun dari mas
senang dgn die nie x banyak kerenah...
ikut aje..
bedal aje..
tapi bila die pent kandie akan bercakap bnyak..
jdi hyper cikit.
hehe..
luv 2 sis..

next bff will be..
nurulain binti samsudin..
sebaya ngn mas..  
mas kenal die hampir 2 tahun setengah.
orang kedua yang mas kenal kat cnie..
mas happy sngt ngn die..
sekepala..
bila berdua menjadi aje..
plan last minute pun bedal aje..
janji ada duit dan tau jalan..
ain nie die x cerewet dan die berkawan ngn semua orng..
die peramah..
ape2 masalah ke mas akan citer kat die.. 
mmg x ada satu ape rahsia pun yang mas sembunyi dari die
tapi bila die marah die akan diam aje..
saya ingt lagi masa die antar saya balik 2.. saya nangis.. 
first time dalam sejarah maswida nngis..
nak tau sbb ape..sbb selama nie lau mak den antar den nak balik kolej..
den x ada la nngis pun..
tapi masa ain antar 2..
x tau la nape..
rasa berat hati dan x snggup nk berpisah.. sbb mas tau msti susah nak jmpa die..
mana tak nye blok die sebelah ngn blok mas..
boleh dikatakan hari2 la saya dan die menjerit2..hehe
saya sayang kamu..

my next bff

cik hillihayatul ain binti ahmad..
die nie kawan ketiga yang rapat ngn mas..
mas dah anggap die mcam adik mas sndiri..
satu umah lak 2..
lau x ada die mas cam sunyi..
ye la dah hari2 ngn die..
kadang die pgi tido bilik saya dan saya tido bilik die..
kita orng rapat..tapi saya dah nak habis..
die akan smbung degree..
hurm camne la yer...
msti sunyi hari2 saya pas nie..
saya kenal die 2 tahun lepas.. 
e2 pun sbb di pindah masuk umah saya.. 
 love u..

next...
ok nie pun kira kawan saya...
cuba tngok dalam gmbr 2..
dari kiri k.lea(kakak den), indah,hili, yanie, saya, ain dan nani.
saya nak ucapkan terima kasih kat diorng sbb sudi layan kerenah saya dan ikut aje kepala saya..

die orng nie sempoi aje..
bedal aje..
hentam aje..dan cakap 2 main lepas aje..
sape yang x tahan mmg terasa la yer...
terima kasih pada korang...dan sayang semua..


tapi dalam hati saya tetap ada
 tiga orang nie..
sbb saya x ada kawan lain..
die orng aje kawan saya..
hope this relationship will last forever..
love u all lot...
:))

mereka yang dipilih untuk ditag ialah..
erm..sape ek..
semua dah kena tag..saya nk tag sape..huhu...

-indah-
-yanie-
-dayat-




4 comments:

bual bicara korang