Wednesday, April 6, 2011

belog saya cumel kan??

assalamualaikum w.b.t.

dimalam yang indah nie..
saya maswida dengan nie tlah menjointkan diri kedalam contest yang diadd kan oleh miss indah..
terima kasih..

contest kali nie bertajuk "blog sya cumel kn"?
cumell x belog saya?
tuan punya blog cumel x..(agak perasan dicitu.hehe)
saya rasa blog saya comel..sangt..sbb disinari ngn bnyak gmbr...
hehehe..:D

terma dan syaratnye..
letak banner yang comel  bawah nie kedalam post korang..


pas 2 jadi follower kepada 

tiga owang yang saya nak add adalah..

pas2 tnggl kan komen dan url korang kat blog nie..
(make sure jadi follower die tau2..)

gud luck semua..:)

2 comments:

  1. kak mas. saya baru perasan komen kamu. hehe. :D

    ReplyDelete
  2. huhu..
    nampk sngt dah lama x update blog..
    kihkih..
    x pe..

    ReplyDelete

bual bicara korang