Friday, April 8, 2011

kuncup....??

assalamualaikum w.b.t...
berita hari ini pasal 'kuncup'
act kuncup nie dah berusia 9 bulan +++...
dan gambarnye tidak dapt diambil diatas kesibukan dan hilang ingatan oleh tuan punyer badan..

jadi setelah berusia 9 bulan ++ baru la kuncup ini dipaparkan diruangan blog nie..
kuncup nie dihadiahkan oleh 'encik rizal' kepada saya pada bulan 8 tahun lepas...
setelah saya puas merengek2 nak kan mr teddy..
masa dapat 2 x dapat nk digambarkan perasaannye..
very the happy la...

xcited sngt..sampai terbuka puasa dahulu..
x tnggu die..punye la xcited sngt2...
sowiee yer abang...:D

bila mr rizal kata die nak turun mantin dan bukak puasa sesama saya..
den mmg xcited...
satu sbb nk jmpe die..
satu ag..
x sabo nak amik cik kuncup 2...
hehehe..
.(sunnguh tidak senonoh..dilarang tiru aksi ini dirumah..)

nama kuncup nie di beri dari kawan saya cik yanie...
die sakap sbb bulu kuncup nie x reti2 nk kuncup asyik tegak berdiri aje..
jadi namanye kuncup..
mulanye mr rizal x setuju..
pas2 suh die beri nama..
tapi die cakap x ada nama..
jadi den pun letak la nama 2...
pas2...
lekat la nama 2 sampai sekarang..
hehehe..
nak tau x sape kuncup 2...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nie la KUNCUP aka MR TEDDY BEAR..


saya sayang sangt2 kat kuncup nie..
die la peneman saya tido...

thanks sayang sbb hadiahkan bnda nie pda ayang..
wlaupun dalam keadaan hujan masa 2...
walaupun masa 2 bulan puasa..
walaupun sayang kepenatan dan sibuk dengan keje..
snggup pgi beli untuk ayang...
thanks a lot..
luv  u  lot..:)

7 comments:

  1. wah sangat cOmel la si kuncup nie... aku suka... nk la.. haha...

    nanti aku naik umah ko ambik yer... (nk rampas) wakakaka.... :P :P :P :P

    ReplyDelete
  2. ape??
    nak rampas...
    omg...

    rampas la lau berani..
    t saya pancung kamu..
    wakaka..:P

    ReplyDelete
  3. amboi sukenya die bgmbar dgn si kuncup tu ya...hahahh..

    ReplyDelete
  4. mesti la suka..
    jeles ek...
    hehehe...
    :P

    ReplyDelete
  5. hahaha..xtakut pun..berani pancung la... :P :P :P :P

    ReplyDelete
  6. hooooo..
    x taut yer..
    x pe..
    t saya pancung kamu..
    dengan sabit yang encik rizal buat tebas lalang belakang umah saya ok..
    hehehe..
    :P

    ReplyDelete
  7. AKKKK!!!!!!!!!!!!!! SAYA RINDU SGT!!!!!!!!!! KUNCUP NIEEEE...........I MISS U KUNCUP.....

    ReplyDelete

bual bicara korang