Sunday, May 8, 2011

.::tentang 4.::

salam...first of all....
saya ingin berterima kasih kepadacik nur indah kerana sudi tag saya untuk contest kali nie.
baik la anak2 mari kita geledah contest kali nie..
hehe..
click sini untuk maklumat lanjut..


mari menjawab soklan..

1.  4 perkara describe pasal diri korang.

-aku seorang yang sensitf tapi bedal aje-
-aku seorang yang agak open dan boleh masuk aje mana hal-
-aku nie jenis cepat marah dan kuat melenting bila ada orang wat bnda yang aku x suka-
-aku nie jenis lau dah sayang orang aku akan sayang sampai bila2 x kira la kawan ke, pakwe ke, kuaga ke or sesiapa aje yang boleh masuk ngn sikap aku yang kuat bercakap-

2.   4 nama manja kamu..

-dak mok-
-ayang-
-darling-
-wida-

3) 4 perkara baik yang kamu buat hari nie..

-basuh baju-
-kemas bilik-
-bagun tido awal-
-makan-

4)  4 tempat yang nak sngt pg..

-lost of tambun-
-pulau langkawi-
-gunung ledang-
-pulau pangkor-

5) 4 benda wajib bawak kalau keluar

-handphone-
-dompet-
-rayban dan kaca mata-
-gula-gula-

6) 4 perkara terakhir yang kamu buat sebelum joint contest nie.

-tido-
-mandi-
-minum nestum-
-sapu bilik-

7) 4 orang yang kamu paling sayang didunia ini

-mak-
-mr rizal-
-ain,ipah,hilli,lehan-
-adik beradik saya-

8) 4 jenis ragam manusia yang kamu jmpa ari nie.

- entah la..sbb x kuar umah ag tapi lau dalam umah ada lah-
-moody-
-ngntuk-
-ceria-
-menyendiri-

9) 4 misi yang mesti kamu capai dalam tahun nie.

-abis belajar-
-konvo-
-kerja-
-tunang-

10) 4 habit buruk kamu.

-mals basuh baju-
-malas nak masak-
-malas lipat baju-
-suka bersila bila duduk ats kerusi-

11) 4 perkara yang kamu paling fobia.

-accident-
-hilang kawan-
-hilang teman-
-di pulau-

12) 4 sbb joint contest nie.

-sbb ngh mengupdatekn blog-
-x ada kje nak wat-
-mals nak wat project-
-mals nak fikir bnda2 yag merumitkan kepala otk dan perasaan.

5 orng yang maswida nak tag adalah
-ain-
-ipah-
-ecah-
-eka-
-nawal-

ok dah siap..
tarikh tutup 31 mei 2011..
gud luck..

1 comment:

  1. yunk..bley x tinggalkan link penuh entry ni?nnt senang sy nk check balik entry awk..btw,thanks for join the contest..for futher info,always follow up my blog ok... :)

    ReplyDelete

bual bicara korang