Thursday, April 1, 2010

dear dairy

ari nie dah masuk tahun baru... ari nie aku ade kelas pukul 10 smpai kul 12 petang karang pun ade gak dari kul 4 hinga kul 6... ari nie aku rasa sedih punade, sunyi pun ade... aku x tau la ape slah aku.. aku rasakan semua orng x mau bercakap ngn aku...er...mngkin die orng ngah bz untuk wat microsof acces... akak aku... aku x tau la kenapa die tertiba aje x mau cakap ngn aku and tertiba aje berjalan laju2..aku sendiri pun x faham la ape salh aku nie.. adakah kerana bwak laptop pg kelas die marah kan aku.. ade kan sb die x dapat bawak laptop die marah kan aku... ade kah ari nie ari die yang sepptutnya bawak laptop..aku sendiri pun x faham la ape yang berlaku..aku mmg x faham...bukan ari nie turn aku ke..macam die jugak balik kelas semlm bukak laptop..abis aku x boleh nk bwak ke...
aku bukan nk guna smpai petang karang..
aku nk bawak g belajar aje..salah ke...
aku pun x tau la ape yang patt aku lakukan ..lantak die la...mls aku nk layan...tp jauh di sudut hati aku aku sedih sngt...

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang