Thursday, April 1, 2010

erm ari nie...penat nya lah...ari nie kelas smpai petng...kul 6.30 baru sampai umah.... hai alhamdulillah setelah lama menungu..akhirnya masuk jugak elauns mara ke dalam akaun aku...fuh...x payah la mintak duit dari mak...hehehe....erm...syukur sangat2 sbb duit 2 masuk ari nie.... ari nie dalam kelas aku asyik gelak aje kerjanya...mana tak nya... classmate aku nani and yanie wat kerja gila....td petang masuk lab...ade ke patut mouse yang x leh guna 2 die wat cam henset sbb td dalam kels lecturer ngn seorng mamat nie berselisih faham tntng subject yang lecturer 2 ajar...ape lagi nani and yanie pun cakap la...die orng suh sir ngn mamat 2 pergi balai polis...settle kat sna,...hehehe..sbb die org mcm gaduh.... pas 2 nani wat la mouse yang rosak 2 sbg henset..ape lagi kita orng pun gelak la...pas 2 aku lak amik mouse yang rosak 2..ngn wayar2 die sekali aku wat cam haiwan peliharaan....hahahaha....mmg gelak sakan la...sampai aku menngis sbb gelak...hehehehehe....tp gelak2 gak ape yang lecturer 2 ajar kt orng faham...lepas 2 masa nk kemas2 buku and kertas kat lab 2, nani die wat kerja gila lagi..ade ke patut die nk masuk kan keyboard dalam beg sek die...erm...kita orng gelak la...lagi sekali...kehkehkeh....ape2 pun e2 la yang berlaku ari nie...hehehe...hahahaha....aku happy sngt ari nie...sbb aku happy...hehehehe...

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang