Sunday, May 16, 2010

special for u all...
hai..dah lama dah x update blog nie kan..mas pun dah x tau dah bape ari..hehehe...erm...massebenarnya..x ade la bnyak yang nk dikongsi bersama..tp mas ade persoalan..ade kah salah lau kita hnya sekadar nk kenal and nk berkwan ngn kawan yang rapat tau yang kenal orng yang kita sedang berkawan sekarng...ade kah slah?erm?
(macam berbelit aje persoalan nie) hehehe..mas x tau cam ne nk tulis..tp e2 la yang mas rasa...hehehe..harap ade la yang sudi merungkai permasalahan sya nie yerk..hehehe..selamat membaca, mencomment aand segala2 la..aslkan selamat..hehehe..

2 comments:

  1. lame x bkk blog ni..
    wow dh leh komen le..
    ri2 xleh..

    1stly post ni pasal ape ek..
    men komen je aku ni..
    ooo pasal..kawan ek..

    mmg beyblade ayat ko tuh..
    pe salahnye name pun kawan rapat..
    tp klu dh name pun kawan rapat tu mesti ko dh saling kenal mengenali..
    klu x kenal kire x rapat lg la tu..

    ReplyDelete
  2. erm...ayat aku mmg berbelit..sbb nk jadi jurucakap..tapi x kesempaian..aku berbelit kan ayt 2..sbb x nk ad orng perasan t..kihkihkih..ape2 pun..time kacih sbb comment....aku pelik la korang nie x leh nk komen blog aku..orng lain leh aje..erm..ape2 la..
    jnji ko komenn..pas nie..jangan lupa komen ag..hahahaha..

    ReplyDelete

bual bicara korang