Monday, August 30, 2010

the best day.. :)

secebis kata-kata harian


erm...arinie..saya jumpa abang tersayang.. walaupun hanya seketika..tapi saya bersyukur sekurang2nye dapat jumpa dengan die..


ari nie juga saya masak untuk berbuka puasa dengan die..tapi tadi dia makan sorang aje.. sbb ( awex die dah melantak dulu...) hehehe...


masa mula2 sampai..terus die bagi bear saya.. cukenye.... suka sangat2 rasa macam nk melompat2 tahap x hingat dunia masa 2....hehehe..( over and aktiviti yang tidak senonoh)


pas mkan tadi saya sembang2 kosong dengan die... erm.. and saya bagi die baju.. 


tapi saya takut..


sbb bekas awex2 die yang dulu lepas bagi baju 2 minggu lepas bagi baju 2 mesti putus..
saya takut la... betul ke lau bagi baju or kain sesuatu perhubungan 2 akan putus...
lau putus macam mana..  mintak2 jangan la.


saya dah x larat dah nkk cari lain.. dah x kuasa and x ade kuasa dah nk cari lain and nk fikir bab2 bercinta cintun nie...


No comments:

Post a Comment

bual bicara korang