Sunday, August 29, 2010

my day

special for u all...

salam ramdhan semua.. x percaya kan sekejap aje dah 19 ari dah kita bepuasa kan..erm...
sesungguh sekejap masa 2 berlalu..
erm..tahun nie last mas berpuasa kat n.9 nie.. sbb tahun depan lau x ade aral melintang bulan 2 abis la saya sutady kat cnie..
erm...rasa sadis pun ade.. walaupun macam2 hal and kerenah kolej nie...
tapi tetap sadis..sbb x percaya dah nk abis dah..
erm...

minggu depan dah raya...huhu..
kejap nye..
makin dekat raya.. makin dekat la mid term..
waduh..... bagaimana nie...

nota belum wat ag...
sape leh tulong saya wat nota...

erm...

kamu2 semua nk tau x..
erm..
saya nie sebenanrnye... rindu sangat2 kat si dia..

walaupun kena marah, kena tengking and kena usik dengan die..
tapi saya tetap rindu kat die.. erm.....

harap2 besok jadi la saya jumpa dengan die la ye.. insyaallah

ape2 pun selamat menjalankan ibadah puasa and selamat membuat nota and assgnment..huhuhu

2 comments:

  1. insyaallah
    jumpe la nti 2..
    hehehe
    dun wory yunk!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...dah jumpa dah...lega hati walaupun sekejap.. tapi dah jumpa...erm...

    ReplyDelete

bual bicara korang