Sunday, October 17, 2010

hari itu...

secebis kata-kata harian

hari ini saya seronok sangat2.. alhamdulillah hubungan saya dah bertambah baik dengan yang tersayang..
walaupun die kadang ade jugak dingin.. ye la dengan ape yang dah terjadi saya tau..
die amat terluka kalau nak dibandingkan dengan saya die lagi terluka dan mmg parah tahap kelukaan nye...
sbb ape...

erm..
x perlu la saya nak sebut kat cnie....cukup la hnya die,saya, teman2 dan ALLAH S.W.T aje yang tau
ape yang berlaku keatas diri saya dan dirinya....

saya nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada teman2 yang sudi dengar segala cerita tentang diri saya..
dan berada disampaing saya..disaat saya amat memerlukan diri mereka...
( touhcing la pulak..:(:(:(:()


ape2 pun thanks to all..
saya sayang kamu2 semua.....

LUV U..:):)

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang