Monday, October 18, 2010

hari hari...

tentang diri saya

tentang saya...
kusut....serabut....x boleh nak fkir..otak dan akal fikiran x dapat berjalan buat masa sekarng...
mengapa...!!!!!!!!!!!

entah aku binggung dengan ape yang terjadi...
lepas satu dugaan, satu masalah....huh..
orang kata x elok mengeluh....
tapi...ape pilihan yang aku ada.... 
APEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

ape lagi yang tinggal untuk aku...
ape lagi ruang yang tinggal untuk aku....

aku x dapat fikir...
aku x dapat nak bernafas..
aku x dapat nak tenang kan diri aku..
aku x dapat hilang kan segala kekusutan yang ade dalam diri aku... aku x dapat...

ape yang aku nak wat nie...
orang yang aku sayang..makin lama makin jauh..
makin lama makin menyepi..
makin lama makin sendiri..
makin lama makin menyakitkan..
makin lama makin sakit hati..
makin lama makin hilang..
makin lama makin hilang punca dan arah tujuan...


mana tempat untuk aku di sisi kamu2 semua..
mana ruang untuk aku disisi kamu2 semua..
MANAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hati sekarng nie seperti nak menjerit...
namun x dapat..
x lepas nak menjerit...

KAU tau x yang aku tersiksa...
sengsara...
angkara keputusan, kata2, pemikiran, tindakan, dan cara korang semua!!!!!!!!!!!!!!!!
ade fikir ape risikonya...
ade fikir ape akan jadi lepas 2..
ade fikir tentang perasaan aku..
ade fikir ape yang aku akan lalui..
ade fikir...!!!
ADA TAKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!

aku dah bosan dah macam nie
DAH BOSAN KORANG TAU X!!!!
TAU X!!!!!!!!!!!
TEPUK DADA TANYA SELERA....
tapi aku tau jawapan nye ape..
korang x tau dan korang x pernah nak amik tau serta korang mmg x nk tau ape yang aku rasa...!!!!!!!!!!!!!

ape yang aku buat kat korang sama ada baik atau buruk mesti kau akan dapat balasan..
tapi balasan yang aku terima yang korang semua bagi.. semuanya buruk..

x pernah aku dapt seperti mana yang aku lakukan pada korang semua...!!!!!!!!

4 comments:

  1. sbrlh wahai teman..
    jgn kmu mgeluh dgn ujian yg diberi olh Yang Maha Esa...
    Allah akn m'uji hambanya m'ikut kemampuan hambanya..
    sbr ya...
    tmanmu ini akn sntsa bsma kmu:)

    ReplyDelete
  2. huhuhu..
    dah terlebih sabar ler nie...
    hehehe..
    ye la kamu ade...
    sem depan kamu dah x ade...
    waaaaaaaaaaaa....

    :):)
    thanks

    ReplyDelete

bual bicara korang