Tuesday, October 19, 2010


tentang diri saya
huhu...
hari nie den ado cerito yang ingin dikongsi bersama..
hehehe..

pada jam 5.30 tadi setelah selesai pergi jmpa lect..
saya dengan cik ain telah dengan tidak sengajanya menjejak kan diri ke tesco...
hehe...(tidak dirangcang kejadiannye)

pas 2 kita orng cari barang dan makan2....
pas makan kita orng pergi makan coklat dekat kerusi...
pas 2 kan...
masa nak balik 2..
saya duduk la dekat bas 2..
dan2 lak depan saya 2 ade exzos bas..
yang cik ain nie die perasan driver 2..saya pun perasan gak..
tapi masa 2 tengah bz nak balas sms...

pas2 tertiba cik ain dengar orng naik bas..then..
die bangun..
masa die bangun 2.. saya pu  baru nak bngun tpi x sempat..sbb
bas 2 dah start engine..
so..terkena la asap dekat muka saya..
nasib baik x hitam..hahahha...

how dare you driver....
pas2 sorang mamat nie gelak kan saya...

pas2 kita orng pn gelak la..
hahahaha..

e2 la alkisahnye....
hahaha..
ape2 pun e2 last saya naik bas ngan cik ai..
pas nie dah x jmpa dah..
die dah habis sutady....

2 comments:

bual bicara korang