Tuesday, January 17, 2012

:(:(:(

siapa mereka nak cakp bukan2 pasal saya...
siapa mereka nak fikir bukan2 pasal saya...
siapa mereka nak halang saya dri berkawan dgan orng lain...
siapa mereka nak sakitkn hati saya..
siapa mereka nak peningkan kepala saya..
siapa mereka untuk tidak menyukai saya..
siapa mereka nak masam muka x tentu pasal dgn saya..
siapa mereka nak masuk campar dalam life peribadi saya..


SIAPA MEREKA....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tidak pernah terlintas n terfikir didalam fikiran mas nak amik tau pasl dia orang..
tidak pernah ada rasa sedikit pun untuk  terlibat dalam urusan hidup dia orng..
hanya sekadar bertanya.... bukan untuk mengambil tau segala hal yang berlaku pada ketika e2...

namun kenapa mereka sering sibuk atas hal yang mereka tidak pasti betul ke tidak..
kenapa nak menilai orng tanpa mengenali orng e2..
kenapa nak megada2 kan cerita yang belum tntu kesahihannya benar atau tidak..




1 comment:

  1. kak nape ny?kak ok xny? walau apapun yang berlaku, sabar ya kak.ingat Allah sentiasa bersama orang orang yang bersabar dan semua yang berlaku pasti ada hikmah, dan saya tahu kamu kuat untuk hadapinya. inshaallah. i'll always be by ur side, take care of urself sis:)

    ReplyDelete

bual bicara korang