Wednesday, January 11, 2012

girl talking

saya nak pergi suatu tempat yang mendamaikan saya, menenangan jiwa dan raga saya...
saya rasa cam nak pgi aje jauh dari semua orng yang saya kenali...
saya nak pergi tmpat yang tidak ada seorng pun yang kenal saya..
saya nak pg tmpat ynag tidak ada orng dengki, cmburu, bnci, x suka n berkira ngn saya...

tapi ada ke tmpat cm 2 yer...??
harap2 ada lah...
sbb saya nak ketenangan.. bukan nak duk tmpat 2 untuk selamanya..
tapi hnya untuk seketika....

untuk menghilang kan segla apa yang terbuku kat dalam kepala n hati nie...
boleh ker cm 2??
apa wida kesah...
kita hidup nie x payah nak kesahkan sngt pasl orng lain..
sbb lau kita kesah n kesian kan orng lain.... sape nak kesah n kesiankan hati n perasaan kita..
walaupun adik beradik sedri....

:))

No comments:

Post a Comment

bual bicara korang